Fin start på veckan!

Såhär ser det ut utanför vårt fönster just nu…

Alltså strålande sol, 10 grader i skuggan och allmänt VÅR!! Och jobb mellan 17.00-00.30 vilket innebär att jag har massa timmar på mig att ta en skön joggingrunda i den enorma parken jag hittat 10 min härifrån. Sedan är det back to work igen, medans resten av svenskgänget , alltså Jossan, Marie, Ellinor och hennes bartenderpolare, drar en utgång ikväll. Hade inte alls jättegärna hängt med…meeeen det lutar i och för sig åt en krogrunda imorgon när jag slutar jobbet vid 17-tiden, så jag överlever nog ändå ! 

Hoppas ni har det fint där hemma i Sverige, och massa pussar och kramar till min familj och underbara vänner som jag saknar mer och mer för varje dag! Fritt fram att komma och crasha i soffan här nu vet ni !

0 Svar to “Fin start på veckan!”



  1. Kommentera

Lämna en kommentar