GLAD PÅSK!!

Hey, jossiis häääär!! Idag är det den 7 april och påskafton! 😀 Tyvärr är det inte riktigt något som märks här då de andra tjejorna är o jobbar dagskift och jag börjar jobba kl nio ikväll så det blir inte så mkt firande. Dessutom har jag börjat med mitt godisförbud nu eftersom vi har blivit så jävla tjocka här i London, det är galet hur mkt socker vi har ätit dessa månader så nå påskägg blir det inte heller xD. Men blev ganska glad idag när jag var på Lidl och hitta lite sesam knäckebröd! wiiiee!! och äntligen har jag fått igång mitt internet på mobilen som ingår i mitt abbonemang! Vi har ju inte varit så aktiva här på bloggen men det är faktiskt för att vi inte haft nå internet, men nu ska det bli ändring minsann! Jag vill önska er alla en mysig påskhelg där hemma och hoppas ni äter mkt godis…eat some for mee!!

Obs! 10 dagar kvar tills jag fyller 21 år! aaah ma gad!! Längtar tills jag kommer hem helgen därpå, då jävlar ska jag köpa lakrits, har nämligen inte hittat något saalt lakrits här i London! Puss o kram

Image

Image

0 Responses to “GLAD PÅSK!!”



  1. Kommentera

Kommentera

